söndag 29 maj 2011

Söndagsmorgon

Klockan är strax före sju. Lille N och jag sitter i soffan. Han har snurrat som en propeller i sängen en hel timme, men utan att vara riktigt vaken eller särskilt intresserad av mat. Efter ett blöjbyte har han nu somnat (om) i min famn. Jag funderar på om jag ska våga röra mig och försöka ta mig tillbaka till sängen eller om jag bara ska sitta kvar och titta ut på dagen (som ser ut att kunna bli solig och fin). Eller knappa på min telefon ;)
Jag fick med mig både den och deckaren jag läser just nu, så det går ingen nöd på mig.

Mitt blogginlägg från igår låter kanske väl dramatiskt, men kan väl sammanfattas i ett småtrist besked, en borttappad värdesak och en treåring som inte alls gillar att vara storasyster. Inga livshotande saker alltså.

2 kommentarer:

  1. Skönt att det inte var något allvarligt men förstår ändå att det inte var några roliga händelser/situationer :(

    SvaraRadera
  2. Nä, det är lite småtrista saker.

    SvaraRadera