måndag 23 maj 2011

Byxlös och har tappat rumpan

Jag ett byxproblem. Jag kommer iofs i mina gamla byxor, men de sitter inte skönt. Det känns som jag måste hitta andra modeller, för saker och ting sitter inte längre på samma plats efter två graviditeter. Jag hade två par jeans som var OK, men det ena paret sprackt snyggt rakt över rumpan för att par dagar sedan, så de fick kastas. De andra paret måste ju tvättas ibland, så idag fick det bli kjol och det kändes inte så praktiskt varje sig på picknickfilten eller i sandlådan.

Jag har också upptäckt att jag på något sätt har tappat rumpan. Ja, missförstå mig rätt nu, det är inte så att jag plötsligt blivit pojksmal över höfterna. Där är det fortfarande rätt väl tilltaget. Det är mer bakåt som något saknas. Byxbaken ser lite tom ut på något vis ...

Men det kanske också har att göra med att saker omfördelat sig.

2 kommentarer:

  1. Jag har också märkt det där med rumpan fast jag hade ganska stor så det är bara bra med mindre. Fast man vill ju inte ha för mycket hängrumpa förstås!

    SvaraRadera