tisdag 17 maj 2011

Mitt lyxiga paket!



Som ni ser har mitt lyxiga vårpaket kommit fram. Så härligt! Det är alltid lika spännande att hämta ut paketen i pocketbytena. Nu hade jag ju tyvärr läst boken som låg med ...
Men å andra sidan ryckte jag mycket, mycket om Vi, de drunkade av Carsten Jensen, så min hemliga bokvän hade gissat rätt på vilken typ av böcker jag gillar.

Min bokvän har förstått att jag gillar blommor för här fanns söta blommiga servetter och fröpåsar. En läsdagbok och ett bokmärke fanns med. Dessutom två ljusstakar i härligt knalliga färger, ekologisk kexchoklad och ett kaffe som gjorde att hela paketet luktade gott!

Stort tack!:)

6 kommentarer:

  1. Åh vad avis jag är.
    Jag var inte med denna omgång, trodde inte jag skulle hinna med att packa ihop ett fint paket till ngn.
    Nu ångrar jag mig. =(

    SvaraRadera
  2. Härligt! Och idag fick jag ditt paket! Tack!

    SvaraRadera
  3. Amy - det blir säkert fler gånger.

    Anna - bra att det kom fram :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad lyxigt! Får man inte ångest av att göra finare och bättre paket än förra gången hela tiden. och så att inte någon blir besviken och så där. Eller är det bara så lyxigt och roligt som det kan vara? :)

    SvaraRadera
  5. Evasleva - nej, det handlar ju inte om att det ska vara lyxigare varje gång, utan att det ska vara lyx för just den bokvännen (som ju är olika varje gång).

    Viktoria - absolut :)
    Tack igen!

    SvaraRadera