måndag 2 maj 2011

Maj

Mitt träningskort börjar visst gälla idag.

Undrar hur jag tänkte?

4 kommentarer:

  1. Mitt började gälla när Isolde blev tre månader, för tre veckor sedan, men har inte varit ännu...

    SvaraRadera
  2. Hmmm....skyll på gravidhjärna kanske?! ;-)

    SvaraRadera
  3. Och jag tänker - men gud vad härligt! :-)

    Själv kör jag hemmaträning för fulla muggar i stället. Blev lite mätt på gym efter mina år som instruktör. Men kanske, kanske att jag kommer tillbaka. Någon gång.

    Kör hårt!

    SvaraRadera
  4. Anna - nej, det är lite svårt att komma igång.

    Amy - säkert *fniss*

    Malin - jo, men du tillhör ju den där sällsynta typen som gillar att träna ;)
    Jag tänkte nog att det skulle vara skönt att komma igång med lite mammabarn-gympa i alla fall, men nu känns det ju tidigt - knappt en månad efter förlossningen ...
    Men så är ju jag expert på att hitta ursäkter för att slippa trots att jag vet att jag mår bättre om jag tränar.

    SvaraRadera