lördag 26 november 2011

Att vara vaken

Jodå, jag lyckades hålla mig vaken. Det blev inte heller så mycket vin. Bara ett enda glas - mycket gott -  vin. Kanske inte så mycket mat heller. Jo, några goda tapas slank ju ner. Och efterrätt. Såklart :)
Desto mer prat blev det. I ett kör ända till klockan elva, då de bommade igen för kvällen.

Så jag var egentligen inte hemma särskilt sent.

Men en sak som tydligen inte var så smart att göra var att dricka den där koppen kaffe kvart i elva. Då håller man sig vaken vare sig man vill eller inte.

En annan sak som tydligen inte var så smart att göra var att börja läsa Arga bibliotekstantens blogg mitt i natten. Då vill man inte gå och lägga sig även om man borde ;)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du hade kul!!! och lyckades hålla dig vaken!

    Jag är så glad att det var dig som jag fick som hemlig kompis. Jag har redan börjat klura på vad jag ska lägga i paketet! Det är såå kul!

    Kram,
    din hemliga julkompis

    SvaraRadera
  2. Hej! Åh, vad roligt med en hälsning från dig :)
    Kram!

    SvaraRadera