tisdag 15 november 2011

Hejda mig, snälla!

Kommer ni ihåg ett litet syprojekt jag nämnde här på bloggen för ett tag sedan?
Det är inte klart än.
Det tar oändligt mycket längre tid än jag trodde att det skulle göra.
Då räknar jag inte ens det ett och ett halvt åre som det låg i klädkammaren och väntade.
Att det går långt mellan gångerna som jag kan/orkar sätta mig med det gör ju inte saken bättre.
Nu måste jag göra klart det, men om jag någonsin börjar prata om att göra något i samma stil igen - snälla, hejda mig!

3 kommentarer:

  1. Det låter som mitt stickprojekt. Två barnbarn har växt ur den ofärdiga tröjan - men det återstår ännu ett, så det kanske blir färdigt med tiden...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka till!!!!!
    Angående hejdandet måste du då först inviga oss i god tid. ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Musikanta - hoppas du hinner klart innan lilltjejen blivit för stor ;)
    Kram!

    Saltis - det ska jag göra ;) Kram!

    SvaraRadera