torsdag 3 november 2011

Award

Bokstunder har gett mig en fin award - Liebster Blog Award.
Tusen tack, söta du!

Jag brukar titta in hos Bokstunder ett par gånger i veckan. Här får jag lästips såklart och så vi gillar vi båda Arnaldur Indridasson :)

Tanken med awarden är att man som blogg-läsare ska hitta till nya bloggar som man kanske inte annars hittat till. Reglerna för att dela ut Liebster award till fem favoritbloggar är följande:

1. Klistra in awarden på din blogg.
Check!
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
Check!
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
Kommer här nedanför.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
Det får de avgöra själva om de vill. Det är alltid frivilligt.
5. Och det viktigaste: ha roligt och stötta varandra.
Det har jag ocd det hoppas jag att jag gör :)

Nu var det inte så länge sedan jag skickade vidare en award och det är alltid lika svårt att välja. Men eftersom jag fick denna award av en bokbloggare så skickar jag fem andra bokbloggare eller bloggare som skriver om böcker också.

Kate Reader Diversifierad - bloggar om stort och smått. Och om böcker såklart. Jag skrattar ofta när jag tittar in här. Vardagsbetraktelser med en stor dos självdistans.

Flickan & böckerna - jag föll först för Flickan & kakorna med läckra bilder och recept. Systerbloggen om böcker är minst lika aptitlig.

Boktimmen - inflyttad Skåning och bokälskare precis som jag.

Hyllan - en riktigt snygg bokblogg. Dessutom citat om böcker och läsning och bilder på bokhyllor av alla de slag.

Boktokig - jo, jag är medveten om att Boktokig fick awarden av Bokstunder också. Men hon är ju så himla bra ;)

8 kommentarer:

  1. Tusen tack, snälla gulliga du! Blir så rörd!

    SvaraRadera
  2. Men åh vad du är snäll. Tack! Precis i rätt tid också. :-)

    SvaraRadera
  3. Katarina - bry dig inte om den där statistiken. Vi som läser gillar!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack, vad gullig du är! (Lite efter, men inte borta ;))

    Och grattis till din utmärkelse också!

    SvaraRadera