måndag 7 november 2011

Snygga förpackningar

Jag gillar snygga förpackningar - vem gör inte det?

Ett par riktigt fina förpackningar som jag har här hemma just nu är de flaskor från Hasseluddens Yasuragi som jag fick med mig hem i somras och produkterna från Estelle & Thild (innehållet är dessutom ekologiskt).













Men snygga hudvårdsprodukter är ju inte så ovanligt. Det är desto roligare att hitta snygga vardagsprodukter. Jag gillar dessa grafiska  burkar med vanillinsocker och bakpulver från Willys. Kakaoförpackningen var också snygg ;)

4 kommentarer:

  1. åååh, finns det något roligare än snygga förpackningar, det gör ju hela produkten många gånger bättre :) Jag har båda bakpulver och vaniljsocker i den varianten, supersöta!

    Kul att du tittade in hos mig <3

    SvaraRadera