måndag 7 november 2011

Irriterande!

Vill men kan inte sova ...

2 kommentarer:

  1. Då ska man tänka så här: Jag vill inte sova, jag måste hålla mig vaken till kl xx. Vill inte sova, vill inte sova... Så somnar man rätt fort! Eller så går man upp och sätter sig i soffan framför tv:n, då brukar jag iallafall somna efter fem minuter...

    Sv: Tack så mycket! Synd bara att han inte har en mamma som matchar i välkläddhet. Samma gamla jeans dag ut och dag in... =)

    SvaraRadera
  2. Testade TV-tricket och blev lite trött, men då vaknade flrst lille N och var hungrig. När han hade somnat vaknade lilla T och var hungrig hon också! Hon somnade i bilen på väg hem från farmor och vi var lite rädda för att just det skulle hända. Vid halvtretiden kom vi till slut i säng. Sedan sov jag en hel timme innan lille N ville äta igen ...
    Men då gick faktiskt maken upp.

    SvaraRadera