måndag 14 november 2011

Gnäll

Eftersom detta ändå mest är en gnällblogg just nu kan jag passa på att beklaga mig lite. Jag har så himla ont i mitt bäcken!
Jag vet inte om det är foglossning eller något annat, men den känns precis som de sista veckorna innan lilla N kom. Eller lite värre till och med.

Jag har fått rådet från MVC att undvika lyft (jo, mendet ska jag säga till lille N) och plötsliga oergonomiska rörelser (jo, men det ska jag berätta för min 3-åring) och att ha en massa tålamod.

Vissa säger naprapat, andra säger kiropraktor.
Jag vet inte vad jag ska göra, men så här kan jag ju inte ha det.

4 kommentarer:

  1. Fy så jobbigt!!!!!!! Kanske borde du ändå kolla upp det på ngt vis? Har hört att man KAN få foglossning även efter att barnet kommit men oftast handlar det om kvinnor som haft mycket foglossning även under graviditeten och att den liksom inte försvinner, utan ibland förvärras.
    Hoppas verkligen att du blir bättre snart! Tyvärr har jag inga som helst råd att ge.
    kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag har bokat en tid hos kiropraktor imorgon. Vi får se om det kan hjälpa. Tack för sympatier ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch... Och jag röstar ju på kiropraktor! ;-) Ja, det förstår man ju. Såg att du redan bokat tid, annars hade jag kunnat tipsa om namn på ngn bra.

    Hoppas det löser sig!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Aha, har ni kontakter här i Lund? Den jag gick till heter Thomas Kiropraktik. Han var i alla fall väldigt trevlig ;)
    Nu hoppas jag bara att det hjälper också.

    SvaraRadera