torsdag 24 november 2011

Hur gick det med nyårslöftena?

Evasleva undrar hur det gick med nyårslöftena nu när det snart är dags för nya.

Jag hade som mål att göra en rolig sak i månaden. Jag hade samma löfte året innan, men då föll det på att jag försökte göra för stora saker. Detta år tänkte jag att även små saker får räknas. Jag bloggade om detta i januari, februari och mars, men någonstans i samband med att lille N föddes glömde jag att hålla koll på roligheterna.

Men om man tänker efter - nog borde det ha hänt åtminstone en rolig sak varje månad!
Jag kollade lite:

I april hade vi besök av min familj och välkomstfest för lille N.
I maj blev jag uppvaktad på mors dag - min första som tvåbarnsmor.
I juni hände det mycket - vi firade min pappas 60-årsdag på Öland och hade kalas för världens finaste 3-åring.
Juli är ju trevligt bara för att det är sommar och semester, men några extra trevliga saker var vår Stockholmresa där vi träffade många vänner och som toppades av besöket på Hasseludden, vår bröllopsdag, syrrans besök, trevliga gäster och en bloggträff.
I augusti hade vi besök av min barndomsvänninna och hade en härlig dag på Ven.
Sedan började hösten och alla förkylningar med vi har ju ändå lyckats med en tur till mina föräldrar i september och mormorsbesök och min födelsedagspresent i oktober.

Jag borde ju hinna med några trevligheter till innan året är slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar