tisdag 26 juli 2011

Bloggträff

En del bloggvänner känns det nästan som om jag har träffat, fast vi aldrig har setts. Men idag fick jag träffa en sådan bloggvän, när det visade sig att Saltistjejen åkt "hem" på semester till Sverige från NY och befann sig precis i mina krokar. "Saltis" och hennes lilla E kom förbi på lite fika - så väldigt trevligt att kunna ses då :)
Mina ambitioner om hembakat hanns inte med utan istället fick det bli en snabb och enkel lösning med smörgåsar följt av glass och jordgubbar.

Efter fikat visade lilla T sin nyfunna vän "vår" lekplats. Tjejerna är jämnåriga och det var roligt att se dem tillsammans.

Det var nog väldigt spännande att träffa en ny liten kompis för lilla T glömde helt bort att hon är blöjfri nuförtiden. Efter kvällsmat och bad var det en väldigt trött liten tjej som stoppades i säng.

5 kommentarer:

  1. Tack!
    Jag kommer inte att repa upp den. Jag har repat upp en förut... Den får ligga till sig ett tag, så får jag se sen.

    SvaraRadera
  2. Stort tack för idag!!! Det var verkligen hur roligt som helst att träffas! Och fikat var toppen! Frallor (eller bullar som skåningarna envisas med att kala dem... ;-)) och glass m jordgubbar är ju supergott fika!
    Tack för att ni tog er tid en hel eftermiddag! Vi hade kul både E och jag. Hon var själv rätt förr när vi kom hem, men kvällsuggla som hon är höll hon ändå igång och dansade o hoppade under Allsång på Skansen och ville inte sova sedan heller. Dock somnade hon rätt fort när vi väl fått på pyjamas o borstat tänderna hahaha :-)
    Er lilla T var ju så himla go och charmig också!!!!
    Kramar!
    Ps tack för mailet med bilderna! Själv har jag inte hunnit överföra mina till datorn än. :-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul med bloggträff! Och just den här bloggaren också :)

    SvaraRadera
  4. Emma - smart att låts den ligga till sig.

    Saltis - härligt att ha er här. Även om lille T lekt med sin moster de senaste dagaran så märktes det att hon var glad över att få träffa en jämnårig lekkompis. E var ju bara blyg en pyttestund och sedan hur mysig som helst :)
    Kram!

    SvaraRadera