lördag 30 juli 2011

Totalt förvirrad

Går ut genom dörren på väg ner till bilen. Kommer på att jag behöver ta med mig en flaska med vatten. Går in igen och fyller en vattenflaska. Kommer på att jag måste byta skor för byxorna är för långa för att funka med platta tygskor. Byter skor. Letar en lång stund efter nycklarna bara för att hitta dem i låset i dörren. Går ner för trappan. Kommer på att jag glömt vattenflaskan. Går upp igen, hämtar flaskan, går ut genom dörren. Kommer på att jag glömt amningskupor, går in igen, hämtar amningskupor. Letar en lång stund efter handväskan, bara för att komma på att jag ställt den nedanför trappan. Och så kom vi äntligen iväg!

4 kommentarer:

  1. Ja ibland blir man nästan rädd för sig själv ;))

    SvaraRadera
  2. Ylva - ja, verkligen! Om jag är så här nu hur ska det då bli när jag är gammal?

    Anna - tur att jag inte är ensam ;)

    Amy - det kan vara en förklaring kanske :)

    SvaraRadera