tisdag 8 november 2011

Projekt: Rensa i röran!

Visst har ni också ställen som är konstant röriga? Snälla, säg att det är så. Det skulle vara så jobbigt om jag var den enda som hade sådana skäms-hörnor ;)

Här är några av mina som jag har bestämt mig för att ta tag i (några har har jag redan börjat med):



Hatthyllan i hallen - alltid ett problem. Nu har vinterkläderna åkt fram. Snart kommer lille N:s kläder vara större och fler. Ja, ni förstår. Något måste göras!




Sideboard i vardagsrummet - full av leksaker och barnböcker. Röran är kanske inte så farlig, men jag sitter och tittar på den varje kväll och blir lite irriterad. Jag tänker mer och snyggare förvaring.














Hörna i lilla T:s rum - vad göra med alla teckningar som vi får med hem från dagis?



Mitt sängbord - alltid en röra ovanpå. I lådorna vågar jag inte ens tänka på vad som finns.














Min garderob - mitt "skämsigaste" ställe! Ja, ni ser ju själva ...
Ingen människa kan ju hitta något här inne.

Japp, då är det bara att sätta igång då!

5 kommentarer:

  1. Jooooodå!!! Röra är bara förmnamnet här oftast. Vi bor ju såpass litet att det liksom blir rörigt av ingenting. Så jo vi har röra! .-)
    Bra förvaringssystem är A och O helt kalrt. Det blir ändå rörigt, MEN beboligt. ;-)
    Lycka till med ert projekt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha. Så befriande att se! :) Just nu är hela vårt hus konstant rörigt ...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det var då för väl att jag inte var ensam ;)

    SvaraRadera
  4. Anna - ha, ha. Nä, så bra är det inte. Men jag är en bit på väg med ett par av projekten.

    SvaraRadera