fredag 4 februari 2011

Buzz, buzz

För ganska länge sedan anmälde jag mig till Buzzador efter att ha läst om andra bloggare som fick en massa roliga saker att testa (och i motprestation göra lite reklam för).

Men jag har bara fått erbjudande om att buzza trista saker, som pensionsförsäkringar eller avlusningsmedel, så det har jag inte brytt mig om att anmäla mig till.

Kampanjer för ansiktskrämer blir jag aldrig utvald till. Kanske har jag inte rätt profil på blogggen - de känner nog på sig att jag är mer Apoteks-typen ;)

En parmesanost-kampanj tyckte jag passade mig perfekt, men inte heller det blev jag utvald till. Men nu ska jag alltså buzza en ny kryddmix för fisktacos från Santa Maria.

Stay tuned för den rafflande fortsättningen!

4 kommentarer:

  1. Jag får också bara tråkiga erbjudanden från Buzzador. =(
    Det tråkiga är väl att ju mindre man är aktiv desto mindre erbjudanden får man.....

    SvaraRadera
  2. Kan just tänka mig att det funkar så.

    SvaraRadera
  3. Ser fram med spänning mot ditt inlägg om kryddmixen, haha! Visste inte ens att det fanns något som hette "Fisktacos"...
    Kram från Ingrid som önskar dig en god fortsättning på helgen

    SvaraRadera
  4. Nej, det är nog något nytt de försöker introducera.

    Hoppas du hade en bra helg!

    SvaraRadera