måndag 7 februari 2011

Buzz igen

Var på affären efter att hade hämtat lilla T, men eftersom shoppinglistan satt kvar på kylskåpet kom jag bara hem med hälften av det jag skulle ha och jag får testa receptet på fiskgratäng med TexMex-stil en annan dag (ett av de recepten som jag fick med Santa Marias-buzzkampanj).

Är det någon som är sugen på att texta buzzandet, så kan jag värva in nya medlemmar. Hojta bara till! Just nu är de extra intresserade av gravida och bebisföräldrar, men alla är välkomna.

5 kommentarer:

  1. Du får värva mig om du vill!
    Varken gravid eller bebisförälder, men någonstans kanske jag passar in!
    Ha det gott!
    Kram :-)

    SvaraRadera
  2. Då har jag mejalt dig. Du ska klicka på länken i mejlet - då framgår det att det är jag som bjudit in dig :)

    SvaraRadera
  3. Vi gjorde tvärt om. Vi tog med inköpslistan till affären men fick inte med den hem och på baksidan fanns listan på vad vi skulle äta... Så nu får vi gissa från dag till dag vad det var vi hade planerat. I-landsproblem men det är så skönt att slippa bry sig annars :)

    SvaraRadera
  4. Jag blev värvad av en kompis för några veckor sedan. Väntar dock fortfarande på första inbjudan.

    SvaraRadera