tisdag 8 februari 2011

Nu är det klippt!

Äntligen lyckades jag komma iväg till frisören efter en inställd tid när jag vabbade och misslyckandet med att fixa en drop in-tid i lördags. Men vi har ett litet ställe nära jobbet där man ofta kan få tid snabbt (och dessutom är det billigt). Nu gjorde jag ingen stor förändring, utan kapade bara topparna, men jag känner mig genast lite bättre.

Jag fick dock sitta kvar lite längre på jobbet och är på väg hem först nu. Jag sänder en tacksam tanke till kollegan som hade lagt en chokladkaka på mitt skrivbord. Det hade du inte alls behövt J, men det var väldigt trevligt :) Och gott!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du har kollegor som tänker på dig! Du behöver nog lite extra energi nu.
    Jag har läst igenom dina sista inlägg men kommenterar inte eftersom det är jobbigt (tycker jag själv) att skriva kommentarer till många kommentarer på en gång.
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  2. Jag har sådana läsperioder. Det beror på hur jag sover och lite annat!

    Vad skönt att få klippa håret! Jag har bokat in en klipptid, men vet inte om jag måste flytta på den, pga av att jag inte kan. Suck.

    SvaraRadera
  3. Det är trevlig bara att du tittar in, Musikanta :)


    Boktokig - ja, det kan verkligen vara klurigt att få tiden att räcka till ibland.

    SvaraRadera