lördag 5 februari 2011

Lördagsstatus

Lördagsförmiddagen blev inte alls som jag hade tänkt. Meningen vara att jag skulle ha tagit mig ner till stan för att fixa en del angelägna ärenden (och få lite tid för mig själv). Men jag mådde inte alls bra, så men den planen blev det inte mycket med. Men efter att ha fått vila lite och efter att ha blivit serverad lunch kändes det lite bättre.

Det var tur för på eftermiddagen var vi bjudna till min kollega i Åkarp på fika och för att lilla T och hennes Pyre skulle få leka och det ville vi inte gärna ställa in.

Nu på kvällen har vi inte gjort många knop. Lite lördagsmys med lilla T, lite snurrig nattning, lite småfix och en film.

Igår kväll däremot ägnade vi oss åt det här. Kladdigt, men kul.

3 kommentarer:

  1. Å låter trots allt som ni haft en bra lördag. Hoppas du mår bättre nu! Och hantrycken ser superfina ut! :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. JObbigt att vara sådär trött men jag tycker också att det låter som en rätt bra lördag :)

    SvaraRadera
  3. Jo, det blev en bra eftermiddag och kväll - tycker bara det är så jobbigt att känna mig klen. När jag var gravid förra gången kände jag mig så frisk och stark!

    Vi utmanade ödet och gjorde både fot och handavtryck. Kul och det var bara en enda gång en liten kladdig hand iirrade sig till den vita väggen, men det kunde vi snabbt torka bort.

    SvaraRadera