torsdag 18 november 2010

Dag 02 - Min första kärlek

Hmmm ...
... här gäller det kanske att vara taktisk, så att maken inte blir sur ;)

Men jag tror att han kan leva med att min första kärlek var en kille på lekis som hette Mickey.

(min mamma brukar dock nämna någon ung kille som var prao på lekis som jag tydligen var mycket förtjust i, men det minns jag inte själv)

Vi åkte taxi till dagis och jag minns att det alltid var lite pirrigt att se om taxin stannade utanför Mickeys hus och om han skulle med. Tänk - trots att jag bara var fem-sex år! Och jag ville bara bli fångad av honom när det lektes puss-jaga ;)

5 kommentarer:

  1. Haha. Vi körde samma taktik idag! :)

    SvaraRadera
  2. Undra vad Mickey gör nu! Var han lika kär i dig mån tro? Han kanske också tänker på dig då och då :)

    SvaraRadera
  3. Wow vad advaced du var på dagis!
    Visst är det lite roigt med de här första kärlekarna...?!? :-)

    SvaraRadera
  4. Anna - ja, tänk!

    Anna F&T - ingen aning! (varken vad han gör eller om mina känslor var besvarade)

    Brysselkakan - :)

    Saltis - åh, det var ju på lekis. Vi var minst 5-6 år ;)

    SvaraRadera