måndag 8 november 2010

Gravidfundering

Finns det långkalsonger för gravida tro?

8 kommentarer:

  1. Det får man hoppas! =)
    Det börjar bli ordentligt kallt.

    SvaraRadera
  2. Det undrar jag också. Överhuvudtaget är det svårt att få tag på strumpbyxor tycker jag. Twilfit säljer ett par i 100 den och så hittade jag finare, dvs 15-20 den på HM, men utöver det??

    SvaraRadera
  3. I någon gravidbok tipsade de om att man kunde sätta strumpbyxorna bak och fram och på så sätt få dem att gå över magen. Jag har inte testat men i teorin i mitt huvud kan det funka. Kanske funkar det med långkalsonger också?

    SvaraRadera
  4. Sprätta upp ett par tights eller långkalsonger i sidorna en liten bit och sätt i resår och knyt. Billigt och bra jag lovar!
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  5. Här fick jag ju flera bra tips - tackar! :)

    SvaraRadera
  6. Jag köpte på inrådan av Twilfitpersonalen st 46-48 och det har funkat om magen. Klippte dock upp dem lite i sömmarna/resåren för de satt åt litegrann.

    SvaraRadera
  7. Jag har för mig att Lindex har sköna leggings i ullmix. Prova att gå upp i storlek om det inte finns för gravidmagar. Kram!

    SvaraRadera