tisdag 30 november 2010

En utmärkelse till!

Jag har fått en utmärkelse av Evasleva - tack så mycket!

Men man berätta 7 onödiga fakta om sig själv och svara på några frågor:

7 onödiga fakta

1. Jag är väldigt lat.

2. Jag är ganska svag för konstiga TV-program om människor med ovanliga sjukdomar och andra saker i den stilen.

3. Det jag gillar bäst att läsa i dagstidningen är artiklar från "omkretsen" i stil med "Get på rymmen i Genarp" och jag bläddrat alltför snabbt förbi utrikesnyheter.

4. Jag är nästa alltid sugen på godis.

5. Jag älskar ost (men inte ädelost).

6. Jag är inte det minsta sugen på att resa till Indien.

7. Jag drabbas ofta av svår söndagsångest.

Olika saker x 4

4 tv-program: Greys Anatomy, True Blood, Skavlan och Scrubs.

4 saker jag gjort idag: jobbat, frusit, handlat varma vantar åt lilla T och ätit falafel.

4 saker jag längtar efter: ledighet, lästid, julmys och att få sova en hel natt.

4 saker på önskelistan: makro-objektiv, Bo Kaspers nya CD, Arnaldur Indridassons nya bok och en väckarklocka som inte tickar så högt.

4 saker jag hatar: hat är ju ett väldigt starkt ord. Jag kan inte komma på något nu som jag verkligen hatar.

Den här utmärkelsen har också cirukerat i bloggvärlden ett tag, så jag skickar inte vidare till någon speciell, men välkomnar de bloggvänner som vill att ta till sig utmärkelsen om de vill.

2 kommentarer:

  1. Jag ser att vi är lika i en hel del saker, t.ex. att läsa lokala nyheter före utrikes, :-)... Jag längtar heller inte till Indien - fast det kanske hade varit skönt i Goa så här års...
    Grattis till utmärkelsen förresten - det är alltid kul att bli uppskattad!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Get på rymmen i Genarp är ju hur spännande som helst! :D

    SvaraRadera