fredag 12 november 2010

Kan bli en farlig vana

Tyckte att jag hade jobbat väldigt bra idag och lyckats få iväg två böcker till tryck. Då förtjänar man något gott! En kollega hade nämnt att Max hade goda milkshakes och eftersom jag går förbi där på väg till tåget då susade jag in och skaffade mig en lyxshake med jordgubbssmak (ja, trots att det är en kall och regnig novemberdag).

Oj, så smarrigt det var! Det blir nog att tillämpa självdiciplin eller ta en annan väg till tåget, annars finns det viss risk för att jag utvecklar en farlig (o)vana.

4 kommentarer:

  1. Vi har McDonalds här (som tur var inte så nära) och deras shakes är också farligt goda. Speciellt vaniljshaken. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de :-). Chokladsmak går inte av för hackor heller. Själv tog jag en sväng in till Gottelisa på väg hem ...

    SvaraRadera
  3. Amy - oj, de också?

    Pyrets mamma - ja, nu har du lett mig in i fördärvet;)

    SvaraRadera