lördag 27 augusti 2011

Snabb vecka

Vad hände egentligen med den här veckan? Den bara susade förbi. Men det känns som en bra vecka trots att jag är übertrött just nu.
Jag har:

- varit på babysim med lille N och fikat i solen i Botan.
- fått övernattningsbesök av väninnan A och pratat om både svåra och roliga saker.
- varit på IKEA och funderat på förvaring i hallen.
- fått ett besked och tagit ett viktigt beslut.
- grubblat lite på en sak som jag kanske inte ens behöver ta ställning till.
- fikat hemma hos en kompis från "gamla" mammagruppen och pratat om hur fina våra 3-åringar är (och att de blev 3 år väldigt snabbt!).
- varit på ny mammagrupp och fikat i solen på en filt med lilla T.
- fått nyheter från jobbet som både var dåliga och bra.
- bokat tågbiljetter "hem" till mor och far (det visade sig att barnens farmor hade tänkt sig uppåt landet för att träffa barnbarnen (de som hon är mormor åt) och vi kunde ta sällskap).

Ikväll har vi barnvakt och ska jag bjuda ut min man på middag. Det blir förhoppningsvis väldigt trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar